ضرورت استفاده شهروندان از ظرفیت مشاوره حقوقی در معاملات

14:16 - 22 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۰۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دیدار مردمی از شهروندان خواست تا حد امکان از ظرفیت مشاوره حقوقی در معاملات خود استفاده کنند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، به همراه سایر مسئولین قضایی استان در مسجد الزهراء شهرک اندیشه تبریز حضور یافت و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، به سخنرانی و دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان پرداخت.

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و دهه محرم بر امید به نصرت الهی و پشت سر گذاشتن مشکلات تأکید کرد و با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره شریفه آل عمران «إِنْ تَمْسَسْکُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْکُمْ سَیِّئَةٌ یَفْرَحُوا بِهَا وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ مُحِیطٌ» حاضرین را به صبر و پرهیزکاری در برابر مشکلات اقتصادی و استقامت در برابر دشمنان توصیه و دعوت کرد.

رییس کل دادگستری استان یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) را مبارزه با فساد دانست و از عزم جزم تشکیلات قضایی استان در مبارزه با فساد خبر داد.

مظفری حل و فصل مشکلات شهروندان در چارچوب قانون را یکی از اهداف ملاقات‌های مردمی مسئولین قضایی استان با مردم در مساجد اعلام کرد و از شهروندان خواست تا حد امکان از ظرفیت مشاوره حقوقی در معاملات خود استفاده کنند و به مقررات و قوانین مربوطه توجه لازم را داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *